Ahad, 13 Mac 2011

~ malunya aku, mari kita blush. :)

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


hee, blogwalking, blogwalking and blogwalking. memang rutin la kan kalau kita berblog. adat la katakan. :D


tadi aku blogwalking and tetiba aku rasa nak blush kejap. aku jenguk la kejap kat belog Che Naz. dia join segmen Inche Ben. tahu kan segmen apa? kalau tak tahu, sila rujuk sini


@segmen : XX vs XY


aku baca and baca, sekali Che Naz cakap macam ni.


blog yang hampir tiap hari Naz akan masuk adalah blog Abang Ben, Mr vampire & Ady Budika.


erk? ok, sekarang sila blush.



joget kejap. ha-ha. tak sangka ada jugak yang selalu jenguk my belog ni. wiii. :D



@che Naz


thank u so mucho2 :DD

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...