Ahad, 6 Mac 2011

~ aku pun pernah kena kena kutuk. :P

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


live as a public figure sangat susah. yeah! ha-ha. tu aku terpaksa admit sebab kita kena jaga tatasusila segala bagai. kena jadi budak baik and tak boleh jadi budak nakal macam lahabau jin ifrit. :P


macam yang aku dah mention banyak kali, aku bekas ketua pengawas kat sekolah aku and budak harapan bla bla bla..... *kena jaga attitude, zzz*


and bila kita buat somethin yang luar biasa, memang kita yang akan kena attack lerr. aku? pernah je kena and maybe silap aku, but ada jugak bukan silap aku overall. :P


masa tu, aku ni memang pengonline facebook yang tegar. ha-ha. ye la. hari2 online sampai kena marah dengan cikgu. bayangkan, just sebab online facebook je dah kena marah!! huuu *sedih*


and bila kita dah jadi public figure ni, segala benda kontroversi dah tak boleh buat dah!



masa tu ada competition dekat PI, and aku kena pakai baju ni untuk buat runway. masa amik gambar ni, for sure and sangat pasti yang kitorang tak bersentuh tangan. taaapi kitorang dituduh bersentuhan tangan segala bagai. yeah! nampak macam kena tangan right? ha-ha. old trick of camera stuff :P

lepas tu, setiap kali aku online, setiap kali aku buat status dekat facebook, pergh!! mesti menjadi perbualan hangat kat sekolah la. memang nama aku je dah top habisan. melodi pun kalah dengan bilik guru sekolah aku.

sebab tu when we be somebody yang menjadi perhatian ramai, attitude kena jaga. :P ha-ha and after that memang aku jaga lerr attitude aku. hee, tapi yang online tu memang aku tak berkurang langsung la. still 24/7 di hadapan lappy sampai mak aku marah. haha.

aku rasa sampai cikgu pun dah letih nasihat aku. hee. sorry cikgu! mintak ampun. :)

so, nasihat . wwiiiii, berhati-hati di jalan raya, *haha, takde motif* my advice la, berhati-hati when do somethin! 

nak tengok gambar bila aku buat pose gila?haha


cukup je la satu. haha :p daa

6 ulasan:

@cik_ezati berkata...

jejaka terhangat, wowwww hahahah :D

Nazrul Ashraff berkata...

@zati ~ haha..isy dia ni..hee

Unknown berkata...

haha ish ish tu belum jd artis lg (:

Nazrul Ashraff berkata...

@peqaxlol ~ tahu takpe!! haha

мiмiп gопjепg berkata...

buat lagi gosip. tambah lagi. biar jadi lebih hebat. muahahaha *gelak setan*

Nazrul Ashraff berkata...

@mimin ~ haha.amboi kamu!! :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...