Selasa, 1 Februari 2011

~ mr vampire di tag.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


ni second entry aku untuk bulan february ni. aku kena update cepat2 entry before nak hadap tV3 sebab ada cilita Gadis Semasa Sunsilk. haha. I'm addicted to that story oo. k, lupakan, kembali kepada tajuk.


Mr Vampire di tag? oleh siapa? adakah di tag oleh Vampire pompuan yang hot macam Megan Fox? grr, I like it. or di tag oleh Kristen Stewart yang cool? Love it! haha, bukan rupanya. mr vampire rupanya di tag oleh Syarifah Nornazrah Al yahya. opps. mak ai. nama panjang gilak. haha, if wanna know about her better, korang boleh klik nama dia. ok? 


hari tu aku ditemuramah oleh Inche Ben, hari ni aku ditemuaramah pulak oleh Che Naz kita ni. hee, I like yo!





"ehem, ehem. " che Naz berdehem. " boleh awak bagi tahu, apakah status anda?"


aku angkat kening. suasana dekat coffee house, concorde hotel tenang dengan lagu Beethoven. aku menghirup sedikit decaf coffee. " status saya? em, saya single lagi. umur saya baru 17 tahun and hidup ni panjang lagi. so, tak nak pikir la relationship ni dulu. single is simple. double is trouble." balas aku.


Che Naz senyap seketika. " Nice quote." senyum sambil membetulkan cermin matanya seketika.


 "k, next question. ceritakan tentang diri anda."


" em, saya seorang yang simple and tak suka hadap benda2 yang boleh bawak probs. err, cup. heh, siapa yang suka hadap probs kan. saya suka tidur and kawan dengan kenalan baru. saya suka main catur even game tu kadang2 boleh buat kita sakit kepala. really2 sakit kepala." aku menjulingkan mata ke atas.


gelak. 


" macam mana dengan blog? boleh ceritakan serba sedikit?"


" err, I love my blog. dup dap dup dap oo. dulu addicted kat facebook so mucho2 la. tapi sekarang dah tak berapa layan sangat dengan facebook. layan blog je. blog saya ni masih baru, tapi saya harap orang ramai boleh kenal saya dalam dunia blog ni."


" blog sangat interesting kan." kata Che Naz memberi pendapat.


aku hanya mengangguk. " yap! sangat interesting!"


" k, macam pendapat tentang dunia blog?"


" no word can describe it! " kata aku teruja. " it's fun! it's full with joy, happiness and awesome thing evah can happen. but sometimes ada je crap thing kat dalam blog tu." kutuk aku.


" ok, boleh bagi nasihat kepada mereka yang nak buat blog tu?"


" oo, saya nak bagi nasihat panjang menjela pun, saya freshie lagi. malu la nak bagi nasihat. tapi only yang saya boleh katakan. jadikan blogger2 terkenal macam Ben Ashaari, Hanis Zalikha dan Redmummy sebagai panduan dalam mengharungi dunia blogging." jawab aku bernas.


Che Naz kelihatan terangguk2 bersetuju.


" k, last quest. sampai bila nak menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?"


aku pikir2 jap. " saya akan menulis blog sampai saya rasa bosan. bosan is equal with sick and sick is equal with death. so, boleh saya cakap yang saya akan tulis blog sampai nafas yang terakhir. impian saya pulak, saya harap orang boleh terima saya dalam dunia blog ni walaupun saya hanya sekadar budak hingusan yang masih tak tahu pakai lampin lagi." aku amik nafas seketika. "so, ada siapa2 yang nak pakaikan lampin untuk blog saya?"


gelak.


" k, thanks sebab meluangkan masa untuk ditemua ramah."


aku hanya tersenyum. " my pleasure."


" assalamualaikum." Che Naz mengundur diri.




heh, happy la pulak even aku buat entry ni agak tergesa2. already pukul 6 petang. gadis semasa sunsilk dah start and hujan start turun kat rumah aku dah.


di sini saya mengetag.


1~ puteri katek
2~zatyl alyaa athirah
3~amni
4~raihana
5~ratu sulaman


done. have a nice day!





4 ulasan:

Naz Al Yahya berkata...

superb..superbb...giler santai bro! haha..mmg gelak la baca. terbaek. salute. :)

Nazrul Ashraff berkata...

@ che naz ~ huhu..thanks tag..::D

Kak Long berkata...

rajinnye buat tag.. wuwuwuww

Nazrul Ashraff berkata...

@ ceri ~ haha..sekali sekala..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...