Jumaat, 14 Januari 2011

~kartun.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


hari ni kita akan belajar pasal kartun. heh. apa yang anda-anda sekalian tahu pasal kartun? bersama kita hari ini ialah adik yang selalu riang ria, bersuka suki and enjoy siang malam tidak bekerja iaitu adik Nazrul.


k, get it> adik nazrul tu, aku la. haha.





aku tahu aku agak ceria. haha! k, kembali kepada tajuk entry kita. by the way, comel jugak adik Nazrul kita pada hari ni ea. hee. 


by the way, k, "adik nazrul, kartun apa yang adik Nazrul paling suka?"


heh, kartun paling suka is HAPPY TREE FRIEND!


oh yeay! saya pun suka tengok kartun tu, adik Nazrul. kita satu team la yo! well, siapa tak kenal happy  tree friend? semua orang kenal kan. ahakz. siapa tak kenal, meh sini aku lempang sedas. pang pang pang.


haha. k, chill. by the way, this kartun sangat ngeri la. and tak sesuai untuk ditonton oleh kanak-kanak di bawah umur. 


amaran
kanak-kanak, orang yang ada sakit jantung, dan perempuan mengandung dilarang untuk menonton kartun ni. heh.






haha. aku pun baru je amik tahu pasal kartun ni last year sebab nak release tension spm nu ha. thanks to remy sebab mengajar aku tentang dunia kartun yang agak kijam. haha.









"selain kartun ni, ada tak kartun lain yang adik Nazrul adore gila-gila tahap cipan terbang tapi tak boleh terbang jugak."

" kejap ea. saya pikir kejap."

"k, jangan pikir lama sangat. kang nanti dapat penumbuk, dush dush dush." chill, penangan bila tengok Happy Tree Friend.

" hah! saya suka tengok Totally Spies!" jawab adik Nazrul riang ria seperti biasa.

ahah! and another kartun, totally spies. watak utama dia, Clover yang hot macam Megan Fox. Sam yang bijak macam Marie Curie dan Alex yang bodoh-bodoh alang macam err, Paris Hilton? haha. whatever.

cerita ni best la jugak. layan je dulu dengan diorang punya gadget yang superb plus coolio. compact powder boleh jadi alat penyamaran. i like!

dan seterusnya, aku bertanya dekat beberapa orang budak yang sama riang ria macam adik Nazrul ni. aku telah terjah ke Tabika Lepasan SPM! ahah!

" apa kartun kegemaran korang?"

" hagemaru, crayon sin chan, conan, doraemon, tom & jerry." jawan Adik Sara tergesa-gesa. dia memang tidak sabar-sabar untuk berkongsi kepada dunia apa kartun kegemarannya. 

         



" saya,saya." panggil adik Nazirah kuat. " saya pulak suka tengok Naruto dengan Spongebob. naruto, wachak!" heh, adik Nazirah buat aksi kung fu la pulak.

  

"saya pulak suka tengok pocoyo." jawab adik Dyana kemudian terus berlari. huh? malu agaknya. haha.aku comel sangat kot. mua haha. kiddin k.

  

aku nak komen banyak sangat pun, aku dah lama tak tengok kartun. sekarang, aku layan naruto dengan bleach je. bukan bleach sabun pembasuh ye adik-adik. haha.


heh, korang pun masing-masing ada kartun kegemaran sendiri kan. ceh,ceh,ceh. siapa kata takde tu, meh sini aku beng beng beng kepala otak dia kasi terburai. haha. jadi, bersama-sama kita mengenang kembali zaman kegemilangan kita bersuka-suki menjadi kartun.

sekian , dari saya. 




2 ulasan:

Helmet Putih berkata...

cubalah senaraikan kartun kegemaran aku Jayce and The Wheel Warriors...hahahahahaha...aku rasa org mude cam Azrul ni x tau kartun tu kan......pang pang pang ....

Nazrul Ashraff berkata...

haha..it's Nazrul k.. bkn Azrul..oppss.that's hurt.. aa'h.. mmg x pnh tw pn..hee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...