Sabtu, 29 Januari 2011

~hari ni western

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


hari ni dinner aku agak western sikit. haha. so, today, menu kat rumah aku memang bercampur-campur la sebab ayah aku kalau makan, mesti kena ada nasi. so, menu malam ni...


-nasi
-kentang goreng
-daging burger
-hot dog
-rojak
-sate
-telur kicap
-ikan masak goreng belada.


ngaaa, that's our menu tonight. lambat update pulak malam ni sebab aku sign in dulu facebook aku. sorry blog. facebook dapat hak dia malam ni dulu. haha.


sekarang kat Stadium Shah Alam, Kelantan VS Selangor. huhu, aku hope selangor menang. go SELANGOR! miss saroto ada ajak pergi Stadium. aku ? em, ok fine-malas-nak blogging-mak tak bagi keluar. heh, alasan aku sebenarnya, tengok kat tV pun boleh.


haha, k, done for this entry.


to SELANGOR~ chaiyok!!
sekarang kelantan 1, selangor 0

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...