Khamis, 20 Januari 2011

~ aku rindu

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.you can check it out all my story kat bahagian LABEL and choose as what u wish.

assalamualaikum.


rindu? eh? haha. bukan rindu kekasih hati ea korang. kalau korang pikir macam tu, aku pang korang, hee.


seriously, gila kentang, aku rindu dengan kengkawan aku. cis. poyo je. padahal baru beberapa bulan je kot tak jumpa diorang. huh? cup cup cup. last kumpul ramai-ramai masa 8 dis 2010. hari terakhir spm. ngee, sekarang baru 20 jan 2011. baru sebulan ++. tak la sampai beberapa bulan. 


ni belum masuk kolej or uni. entah-entah lagi teruk. sob,sob,sob. nasib baik ada FB. sekurang-kurangnya boleh jugak aku jumpa diorang kat sini even tak boleh nak gosip sakan. gosip is really good yo. haha.


 
 
senang cilita la, korang is a good gossiper. haha. memang betul oo. and is ok what sebab aku pun suka gosip. kutuk sana sini. lepak sana sini. ahah! lepak kedai ajim. makan ABC or cendol. haha. gila kentang. buat aksi ngeri kat surau, buat memo bodoh dekat PS. kejar budak nak lari sekolah macam orang gila, hee, turun dari tingkat 4 and kejar budak sampai pagar. 


totally kenangan semua tu. lagi-lagi masa kita menari ramai-ramai dekat Hari Sukan 2010. pastu kena kejar polis dekat mall masa hari sukan 2009. haha, totally bodoh bila ingat all that nice incident.


love u'alls.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...