Sabtu, 11 Disember 2010

~ page 72 of my evil girl name's Lily.

p/s my evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

“ aku tak sangka la pulak. Seems like macam ada orang nak saingi Truly Gossip,” kata Tina.

“ huh?” Lily loading. “ apa maksud kau?”

Tina menghalakan notebook miliknya agar menghadap Lily. Lily membaca apa yang di lihat oleh matanya. Lily tersengih.

“ opps, seems like Truly gossip maybe akan rasa terancam.” Bisik Lily. “ pinjam laptop, aku nak update facebook and twitter aku.”



Sebelum sempat dia memakai halmet, handphonenya berbunyi menandakan ada mesej yang masuk.

Opps.

Hold on student ! Umair Taqriz with someone else? Opps. What’s on earth is going on here in SMK Raja Kurshiah? But I think all of you really wanna to know right this gossip. Well, as usual, i will report to all of you about this lovely dushy mushy story.

Sory to said Umair Taqriz, but I think Ariq Ulwan is more suitable with Lily Nadia. I hope Lily Nadia not sad. Baby mucho, you’re so lucky when I revealed Umair’s true behavior. Say thank to me ok!

Cholls baby. Daa.

XoXo, Truly Gossip.

Umair memaki hamun Truly Gossip. “ memang nak kena la budak ni. Memang aku tembak budak bertuah ni!” Umair mendail seseorang.

“ hello Lilo. Aku nak nombor telefon seseorang. Boleh kau texting nombor dia kat aku nanti?” Umair terangguk-angguk sebentar. “ nanti aku bagi tahu kau siapa yang aku nak jumpa. K, bye.” Sejurus selepas itu, Umair tanpa berlengah pantas menghidupkan motosikalnya.


“nak minta tolong sikit.” Kata Umair. “ boleh?” suasana di El’s gamat dengan lagu simple plan~ your love is a lie.

“minta tolong apa?” tanya Lydia. Dia menghirup sedikit jus tembikainya.

" something important." kata Umair sambil tersenyum nipis.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...