Selasa, 21 Disember 2010

~nightmare

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

menurut pak cik wi-ki-pe-di-a kesayangan aku tu. nightmare itu adalah.

~Nightmares can have physical causes such as sleeping in an uncomfortable or akward position, ( k,k, malam tadi hujan, tu yang aku meringkuk ala-ala tak cukup katil tu, haha,)

~ having a fever,(memang aku akui sangat2 )

 ~or psychological causes such as stress and anxiety.(err, yang ni aku takde comment, lala,)

~ Eating before bed,(syhh, bocor rahsia aku,)

 ~which triggers an increase in the body's metabolism and brain activity, is a potential stimulus for nightmares.( baru aku tahu, haha,)


jadi, boleh aku simpulkan, kenapa aku ni selalu mimpi ngeri, ada satu sebab yang nyata,
eating before bed.

haha, benda yang satu ni memang aku akui sangat-sangat sebab aku ni cepat lapar walaupun badan kecik je macam tak cukup makan.

see!!! aku ni kecik sangat!! tu yang kena makan banyak sikit!!
 nightmare? dah kata mimpi ngeri, so the mimpi memang sangat ngeri doe. hee. well, ada la dalam mimpi tu aku sampai teresak-esak nangis, korang pun mesti pernah alami mimpi ngeri. kan ? kan? kan?


share la sikit mimpi ngeri korang yang sangat-sangat ngeri tu, mana tahu boleh buat pedoman ke? ngee. ada ke mimpi ngeri boleh buat pedoman? but! who knows, kadang-kadang de ja vu tu boleh je bergolek-golek berlaku kat depan mata. masa tu lah baru sok sek sok sek nak cakap.


"eh, benda ni macam pernah berlaku je!" gaya cakap macam dapat ilham turun dari kayangan je. =/ dan kadang-kadang benda tu memang pernah berlaku,

tapi dalam mimpi je la. =)

may allah bless us no matter what is happen. wink.

p/s~ pagi tadi takde sunrise. kuchiwa? dah x sangat la.=P

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...