Khamis, 23 Disember 2010

~ hantu>> bodoh? bijak?

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

 
assalamualaikum.

 
entry aku kali ini pasal hantu. heh. hantu ke iblis ke syaitan ke ufo ke babun ke or whatsoever, yang penting aku nak meluahkan perasaan tak puas hati aku kat makhluk allah yang satu ni.

 
hantu?
 seekor hantu?ke seorang hantu? ke secebis hantu?
and again ( sigh) aku kena belajar bm balik. sepanjang aku hidup 17 tahun kat malaysia ni, aku pernah nampak sekali je hantu. tu pun masa aku 6 tahun. ulang suara. 6 tahun!!!

 
that's freakin me out!! haha. k, maybe masa tu aku budus, nakal sangat sebab main aci sorok masa maghrib. memang tak ingat dunia and hell yea, i can see a ghost. g-h-o-s-t

 
full stop.

 
well, 3 tahun lepas, masa aku form 2, tV kat rumah aku terbukak sendiri ala-ala harry potter, prof dumbledore, voldemort, david blair yang hidupkan tV tu padahal plag tV memang tak pasang.
oh lala, and again, so hell!!

 
tahun lepas, berus gigi aku hilang 2 hari berturut-turut.wait? did i just say berus gigi? yeay! berus gigi a.k.a teeth brush!!! aku memang letak berus gigi and segala bagai sabun and pencuci muka kat dalam bilik, first day~ berus gigi aku hilang, aku dah bantai pelik. err, memang pelik, then aku just take another berus gigi baru je la. nasib baik ada berus gigi tambahan.

 
hee, biasa lah, kalau beli ubat gigi kat econsave~ memang dapat berus gigi percuma and memang berus gigi banyak stok kat rumah aku. haha. stop about econsave-dan-barang-percuma-

 
then, esoknya, bila aku bangun (semangat nak bangun, ye la, guna berus gigi baru, haha), and celik-celik. hell and suck~ where's my teeth brush?!!

 
w-h-e-r-e   i-s   i-t ???!!

 
sure aku putus fius

 
toyol alaf baru? tak curi duit tapi curi teeth brush. mesti toyol tu buta plus bodoh sebab tak ambil pengajian curi duit dekat dunia dorang. well, only i can said~ 2 hari berturut-turut? that's really hell, aku tahu la berus gigi aku tu comel, free dari econsave je kot, hee, my teeth brush just gone like that. sigh~

 
and again this year~ toyol curi topup. heh, penah dengar? aku pun tak pernah dengar. tapi hari ni baru aku dengar. memang toyol dah bertransformasi.

so~decide la toyol and hantu tu

  1. bijak?
  2. bodoh?

 
p/s~ bodoh nakal punya toyol. pulangkan balik teeth brush aku!!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...