Isnin, 20 Disember 2010

~ last day of spm? depressed?

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum

spm?

haha, tajuk yang mengancam siot. paper je la. hari ni hari isnin, hari last untuk spm yang err.

manakah yang sesuai untuk spm?

  1. spm yang sengal?
  2. spm yang cool?
  3. spm yang mengong?
  4. spm yang best sampai rasa nak buat lagi?
  5. spm yang ngeri?

apa-apa pun aku ucapkan good luck to all candidates yag ambil paper hari ini. memandangkan aku dah merdeka, haha, walawei! jadi aku tak ambil pusing sangat paper apa hari ini.

as what miss sara gelakkan dalam kelas bila dapat jadual spm.
miss saroto dan miss sara.

" spm habis 8 dis. lepas tu enjoy!" kata miss sara.

budak-budak kelas dah bising macam ayam je. hee, jadi, aku pun tengok sampai 8 dis je la. lepas tarikh tu, aku memang dah tak lalu and tak pandang kat jadual spm tu walaupun miss sara ada kata macam ni.

" siap ada pengajian bibble, aku dah nak tergelak,"

ooookey, seriosly?aku dah putus fius.haha. and finally aku gelak jugak sebelum aku mencanangkan dekat semua budak-budak lain yang spm pun ada pengajian bibble jugak. aku ni kan kaki gosip.


stop about spm! aku dah tak lalu nak sebut lagi. hee.

depressed?
pagi tadi takde sunshine. suasana suram,=(

ni gambar dekat melaka, sah2 la bukan aku ambil dari bridge. tapi still muram.=(
 aku dok tunggu ada la dalam 50 minit dekat atas bridge yang permai sungguh tu. hmm, tak kunjung tiba, adoi, haha, sure aku memang macam tunggu awek turun dari kayangan.

jiwang~ haha. budus! aku benci jiwang!

nasib baik aku stay kekal baik and tak nangis guling-guling kat atas bridge tu sebab takde sunrise. kalau tak maunya aku buat scene ngeri, terus jatuh meraung kat bawah sebab buat aksi terlebih bijak.
sekali masuk metro, siap masuk cover page lagi.

budak terlebih bijak mati cara paling suci.

haha, sure kengkawan aku ambil text tu and tampal kat dinding rumah sambil cakap camni~

arwah seorang yang baik.

arwah? arwah?!!! apa yang aku mengarut ni!!

tapi aku ada gambar cun punya pasal arwah ni.



mr hamid and mr reza.

gambar ni overdose sikit.haha.

ooooookey, aku dah terlebih jauh menyimpang!  huarghh. pape pun, masa aku tunggu kat atas bridge tu, ada la jugak scene ngeri yang aku kena hadap.

ada seorang mamat tu, sumpah muka macam orang gila!aku kena saman tak kalau aku buat statement macam tu? haha, memang aku ni tambah dosa je. aku dah takut, ye la mana tahu lalu tepi aku pastu on the spot tembak aku.

k,k, maybe tembak terlebih over, tapi mana tahu dia buat yang lain ke?
  1. lempang laju-laju
  2. tumbuk sampai aku rasa geli.
apa-apa pun, jantung aku memang over react terlebih excersice. aku wat budu je and takde pape yang jadi.
tak pasal2 aku dapat dosa kering je sebab hati aku tuduh macam-macam kat mamat tu.

inche nazrul ngaku~ dalam hati takde taman. yang ada glucose dengan amino acid je.
sebab-itu-inche-nazrul-kuat-prasangka-
whatever!!! yang penting aku selamat!!! yeay!! alhamdulillah!!!!!!!

aku yang mengong>> haha.

p/s ~ tadi aku cycling 8 km. hee.=) < poyos je kamu ni, haha,>


tunjuk muka suci konon!! lame. haha.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

best gler spm..hahaha


*~___~* ayue

Nazrul Ashraff berkata...

haha..sengal..rse cm zomba je sbb x cukup tdoo...=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...