Isnin, 2 Ogos 2010

~ page 40

Monday ~ busy with date.. ngee..

Definition for Lily > Monday is stupid day because have chemistry. I hate chemistry..=(

Lily melangkah ke arah kantin sambil tersenyum manis. Tersenyum sebab hari ini dia nak tengok wayang. Ngaa. Rasa macam nak tergelak la pulak. Gaya macam tak pernah tengok wayang la je. Huhu. Hari ini dia akan keluar tengok wayang dengan orang yang paling tak disangka dia akan keluar bersama. Kalau Truly Gossip dapat tahu, sure meletup gosip tu. The best gossip ever la senang kata. Haha.

Sementara menunggu Tina datang ke sekolah, Lily mengeluarkan buku teks mathematic untuk membuat back up reading tentang trigonometry. Tak sempat nak study malam tadi sebab khusyuk study belajar pasal Vector. Padahal ayan je lebih mesej dengan pak cik seorang tu. Hehe. Sometimes otak dah tak dapat nak fikir, betul ke apa yang dia buat malam tadi ? mesej dengan pak cik seorang tu and kalau Tina dapat tahu mesti budak tu terkejut sakan. Lily memandang ke arah kiri.

Pap ! adoyai baru teringat. Macam mana boleh lupa ni ?

Definition for Umair > Monday is boring because have assembly around. Hate assembly..=(

umair memarkirkan motorsikalnya di tempat parkir motor di Taman Ilmu berhampiran dengan kantin sekolah. Parkir motor pun kat dalam taman huh ? haha. Dah kata pun sekolah yang mengamalkan tempat pembelajaran di dalam taman. Pengawas datang menghampiri. Pengawas tu pun kawannya juga, Emier.

“ dude, “ panggil Emier. Umair memandang ke arah Emier. “ tie la. Wearing it.” Arah Emier. Umair mencebik ke arah Emier.

“aku tahu la.” Balas Umair. Dia pantas mengambil tie dari dalam beg dan pantas mengikatnya ke batang leher. Kakinya mula mengatur langkah menuju ke kantin. Hatinya mendongkol sakan. Menyampah sungguh bila melibatkan pemakaian tie. It’s really sengal. Buat leher sakit. Tak cukup nafas pun satu hal. Gaya ingat pelajar-pelajar zaman sekarang ni mandat keturunan Dato’ Bandar ke nak pakai tie. Umair menalakan pandangannya ke hadapan.

Pap ! adoyai baru teringat. Macam mana boleh lupa ni ?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...