Jumaat, 11 Jun 2010

~ page 34

Kedengaran bunyi sorakan penonton. Sepantas itu juga lagu Sorry Sorry by Super Junior kedengaran. Makin kuat bunyi sorakan. Persembahan Tetonik bermula dengan jayanya. Gerak tangan yang hebat dan mengagumkan. Dari pintu dewan,masuk pula 4 orang penari perempuan yang galak. ( yang buat semua persembahan, pelajar sekolah). Kesemuanya membuat rutin tarian yang hebat. Habis lagu Super Junior, pelajar-pelajar tersebut mula Freeze. Kedengaran pula lagu can’t be tamed by Miley Cyrus. Pantas mereka menyambung tarian dengan penuh lincah. Pelajar-pelajar mula bersorak dengan kuat. Lily dan Riana mula menepuk tangan dengan kuat. Manakala, Thakif dan Ariq mula bersorak tanpa segan silu.
Selepas itu, penari mula keluar setelah lagu can’t be tamed tamat. Pelajar mula berdiri dan menepuk tangan dengan teruja. Ally dan Tina mula mengambil pentas kembali.
“ Wow!” kata Ally. “ Its really exciting.”
“ I agree with you. Who wants more?” tanya Tina kuat.
“ Me!!” seisi dewan terpekik.
“ Ok. Chill everybody.” Sambut Ally. “Next performance will show their strength, agility and their superb performances. Introduce to all of you. Funky gurlz!!!!”
Makin kuat bunyi sorakan. Siapa tak kenal Funky Girls. Group yang terkenal bila menyertai Showdown 2010 dan menang di peringkat battle.
Lagu Single Ladies by Beyonce pantas kedengaran.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...