Khamis, 23 Januari 2014

Press Conference of Il Divo - A Musical Affair Live at Resort World Genting.

assalamualaikum dan selamat petang. salam cuti semester untuk bebudak degree dan salam bekerja buat sesiapa yang bekerja la.


Press Conference untuk Il Divo da lama berlangsung. almost a month a go. -,- nampak tak betapa kejinya kau sebab lambat update entry. by the way, sekarang masa yang sesuai untuk update tentang Il Divo ini. heh. sebelum itu, korang kenal Il Divo? kenal? ke tak kenal? ke kenal?

Il Divo ni terdiri daripada 4 orang artis atau penyanyi yang super power which is

Urs Buhler dari Switzerland,

Carlos Marin dari Sepanyol,

Sebastien Izambard dari Perancis dan

juga David Miller dari USA.

bila cakap pasal David Miller, tetibe teringat dekat Bea Miller yang selalu buat cover dengan Boyce Avenue tu. ada hubungan ke dorang ni? KAH KAH KAH, kau memang selalu melalut ke mana-mana entah. berbalik kepada topik utama, Il Divo akan membuat konsert mereka iaitu Il Divo - A Musical Affair di Arena of Star Genting Highland pada 14 dan 15 Mac 2014 yang akan bermula tepat jam 8.30 malam.

Event Il Divo - Musical Affair ini mendapatkan sokongan penuh daripada Malaysia Major Events, a division of Malaysia Convcention & Exhibition Bureau which is an agency under the Malaysia's Ministry of Tourism and Culture. secara jujurnya, aku baru kenal Il Divo bila aku datang ke Press Conference ni. tapi bila aku tanya dekat facebook and twitter and instagram

"who is Il Divo ni? I already got their Musical Affair album and tiket untuk tengok konsert dekat Genting Highland"

dan semua orang mula komen and hantar mesej. antara contohnya

"haip Nazrul, you want to sell the ticket? my kawan sanggup beli dari you. berapa you jual?"

"Nazrul, ada orang mintak number kau and tanya pasal Il Divo."

"hai, are you Nazrul? I want to buy your ticket. nak beli for my dad and I am their huge fan since kecik lagi."

"nanti kirim salam dekat penyanyi-penyanyi yang kacak tu. hiks."

and I was like -,- oh okay, HAHAHAHAHAHAHAHAH, semua orang kenal Il Divo and aku tak kenal diorang langsung. terus lepas tu, aku amik album Il Divo - Musical Affair yang aku dapat dari Press Conference and pasang dekat laptop. cucuk earfon dekat laptop dan dengar.

Oh oooooooo.

bila dengar suara Il Divo, tetiba terus teringat Phantom Of the Opera yang aku belajar masa tingkatan 2 dekat sekolah menengah berhampiran rumah. suara ala-ala soprano and sangat macho. :3 okay, dengan album yang terbaru , which is Il Divo - A Musical Affair ; The Greatest Songs of Broadway Live' , banyak lagu-lagu menarik yang dimuatkan ke dalam tu. antara lagu-lagu yang ada ialah Phantom of The Opera (my favourite!!!), Carousel and West Side Story dan ada juga ft Barbra Streisand, Kristin Chenoweth, Nicole Scherzinger (its Pussycat Dolls yo!!!!), Heather Headley and Michael Ball.

untuk konsert Il Divo di Genting Higland yang akan berlangsung upcoming Mac ini, mereka akan menyanyikan beberapa lagu yang catchy seperti Memory, Can you feel the love tonight, Bring Him Home, tongiht , Some Enchanted Evening dan banyak lagi la. hahahahhahahaha, kau nak tahu semua, kau pergi la sendiri konsert Il Divo ni.

tiket konsert mula dijual pada orang ramai bermula dari 2 Januari 2014 which is a long time a go (seee! keji la kau Najrul update blog lambat kemain) dengan harga 980 myr, 790 myr, 590 myr, 390 myr, 280 myr dan 180 myr. buat sesiapa yang ada Genting Reward Card member dan merupakan 1000 pembeli terawal tiket konsert Il Divo ini, akan mendapat 20% diskaun manakala after 1000 pembeli terawal and ada juga Genting Reward Card member, akan mendapat 10% diskaun sahaja. pesanan penaja daripada Genting ; BE A GENTING REWARD CARD MEMBER now, registration is free and easy. (da macam promoter habis. hiks)

untuk maklumat tambahan mengenai Il Divo  dan konsert ini, boleh hubungi

03 2718 1118 atau boleh lawat

@www.rwgenting.com

jadi, apa lagi!! heh, jom la atengok Konsert Il Divo - A Musical Affair ; The Greatest Songs of Broadway Live'. me? already got 2 passes , each pass worth 390 myr dan tengah pilih hari nak ke Genting Highland untuk tengok konsert Il Divo. :) and jangan lupa beli album mereka :) just lovely and super gempak :D

jumpa di sana!




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...