Isnin, 27 Disember 2010

~simptom-simptom orang berchenta.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum.

hee, kenapa aku buat entry chenta pada kali ni? cup!! anda-anda sekalian jangan fikir yang bukan-bukan. aku bukannya mamat jiwang + bunga all way round. aku adalah mamat-elak-benda-bahan-bahan-jiwang-ini-

k, whatever.

anda-anda sekalian ( hari ni aku guna bahasa sopan punya, takde keluar ayat hooker or pape yang sewkatunya, haha) nak tahu tak simptom-simptom orang di sekeliling korang tengah berchenta tahap kronik. meh sini aku share sikit apakah simptom-simptomnya.



miss kota kemuning and mr vampire iii. jumpa dekat runway.


1~ kalau korang nak tahu dia berchenta ke tak, korang tengok, dia pergi ke mana-mana mesti  berkepit dengan handphone. even pergi tandas sekalipun. sebabnya? haha, tak nak bagi kantoi la. ye la, mana taknya, bila dah couple moungle sehidup semati ni kan, ayat masa mesej pun punya gramatis dan enak gila sampai kalau buat esei bm pun boleh dapat a+. abang sayang la, honey bunny la, b baby la,papa mama la. haha. aku tahu je benda alah ni semua. semua dalam kocek aku.



miss saroto and mr vampire iii. lepak dengan budak-budak 5 sains dekat tasik.
 2~selalu tidur lambat. aisy, yang ni memang aku pasti sangat. macam yang berlaku kat rumah aku ni~tidur pukul 2,3 pagi. helllllo, selalunya aku je yang tidur lambat macam tak pernah tidur langsung, k, whatever. tapi aku tidur lambat bukan sebab aku ni sedang + tengah + do + pape je la berchenta. said enough. dah pandai couple, pandai-pandai la simpan kan? haha, tapi ada je yang tak pandai sorok bila dah start couple moungle ni. pukul 3,4 pagi tu, dengar je la bunyi orang bercakap. bukan solat tahajjud or solat tasbih. tapi borak dengan lover la kawan!! hehe.


ayat wajib bila tengah chenta.


3~hari sabtu, ahad, holiday selalu keluar jejalan. hee, yang ni lagi pelik. selalu je outing memanjang. haha, g dating la tu. macam tak tahu pulak. tak payah nak jadi bijak, semua orang boleh tahu, padahal sebelum ni pergi kerja je tak pun tidur je kat rumah.


miss qama and mir vampire iii. before jamuan~ hari terakhir dekat sekolah.

4~kat handphone mula guna nama pelik-pelik. contohnya. &%^%$@#)). haaa!! lebih kurang camtu la. tapi ni bukan panggilan mencarut ye kengkawan semua, tu namanya nama secret. alaaa, korang ni macam tak faham pulak padahal korang pun selalu buat macam tu jugak kan? haha. tak payah nak sorok-sorok la. aku tahu cara-cara hebat korang-korang tu. ngee..

orang sekeliling korang tunjuk simptom-simptom macam tu? haha. tu tandanya

" i had fall in love."
"me too."

k, that's too jiwang. offhanded >>

may allah bless, kave down, 9.48 a.m.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...