Isnin, 27 Disember 2010

~ nasi minyak & nasi kosong. so stupid. aku gelak segala bagai.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum.

semalam aku pergi katering dekat Tasik Shah Alam. and as usual la kan~if rumah orang kahwin mesti ada dua nasi yang wajib which is nasi minyak and nasi kosong. even orang kaya sekali pun~ diorang tak makan spageti bolognese dekat rumah orang kahwin. ok whatever.

aku jaga dapur dengan Syukor~ex student sekolah aku yang suka kat miss ka*** & kawan kepada cousin aku inche ecam. easy pissy. selain syukor~ Kak Hai~hye2x,bye2x pun lepak sekali and ezati budak teknik teluk intan. jaga nasi and sendukl nasi untuk tetamu segala bagai~Lynn budak Sri Muda~even mula-mula aku wonder, kat mana la Sri Muda tu, haha, totally bodoh~ and Lia si budak Convent jaga nasi bahagian VIP. ok VIP is great enough. aku dah jeles habisan.

al~kisah arakian,(haha, gaya macam amik sastera pulak) masa aku nak letak pinggan kat tempat Lynn, aku dengar dia cakap macam ni kat seorang Mat Salleh & his Family. proud to say doe!!

" do you want nasi minyak or nasi kosong?"

ooookies. aku terus letak pinggan and belah~bukan belah kayu or pape je~ dari situ. and aku terus texting miss sya.

nasi minyak in english call what? haha, gila x gila if nasi minyak~call oil rice. that so hell yea. kih kih kih.

hellllo, aku tak la hell sangat sampai tak tahu, tapi aku curious jugak sebab aku tahu jawapan yang miss sya bagi mesti boleh buat aku ketawa tak cukup sifat.

nasi minyak is nasi minyak la kan in english. callin guna senget word.

if tulis boleh la guna senget2 stuff macam yang ada kat dalam word~but when you spell it~not curse it~you can't senget-senget it. sengal!! haha.

why suddenly keluar tetibe pasal nasi minyak ni? and sucker suck takde orang pernah tanya aku pasal tu. so luar alam.~~

damn freakin me. aku kat katering.

patut la tanya soalan like a hell.

admit it~ aku dengan miss sya memang guna ayat-ayat like that bila kitorang mesej. haha. cuma kali ni tak keluar ayat lagi power kind like~ bitchy, hooker or whatsoever.

mesti lawak kalau Lynn tanya kat Mat Saleh tu camni~

"do you want oil rice or empty rice?"

yang sure~that mat saleh putus fius dan aku boleh tergelak terguling-guling tak cukup sifat.
haha. totally budus, luar alam.

kave down~12.26 am.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...