Sabtu, 25 Disember 2010

~ katering?? memang sakit. zzzz.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum.

sekarang baru boleh online. selalunya online pagi dari pukul 9 until 1 petang and tadaa! hari ni aku online malam pulak. tukar selera? isk2, tak, tak, aku tak tukar selera. hari ni aku tolong miss gossiping kerja katering dekat shah alam.


barisan hadapan dari kiri~ miss gossiping, miss tinie, miss adie, miss saroto
barisan tengah dari kiri~ miss sara. our mummy, miss zaifa
barisan belakang dari kiri~mr vampire iii, miss zatie, miss fairuz, miss kathy.


well, perkahwinan tu buat ala-ala kahwin dalam taman. yeah! it's so grand gila tapi takde la grand macam orang yang buat kat PICC nu ha. but, only i can said~ it's full with drama. trang tang tang~ i mean, fashion dan segala bagai. masa aku tahu yang perkahwinan tu orang kaya yang punya, then aku excited la jugak coz aku nak tahu jugak~orang kaya kalau  pergi rumah orang kahwin pakai baju apa?

a~baju melayu?
b~kain pelekat (jawapan nashriq)
c~tuxedo dan segala bagai.
d~tiada satu pun di atas.

aku? aku pilih jawapan (d) sebab orang-orang kaya ni pun manusia jugak. diorang still pakai apa yang orang-orang biasa pakai. but, we can't denied diorang punya brand baju la. aku ada peristiwa menarik yang nak kongsi.

aku masa tu tengah angkat air ke tengah lenggang lenggok jalan cuci mata ( haha, memang tak ingat), then aku nampak seorang mamat ni. aku tengok rambut dulu.

rambut spike! wah! aku bagi markah 6 la sebab rambut spike dia memang cool. then, aku tengok baju dia pulak, kemeja belang-belang yang memang superb tahap gajah and ada jaket also. and another hu ha and wow! markah naik dari 6 ke 8. after that, aku tengok seluar pulak. okies! great. totally perfect. dari markah 8, naik ke markah 9. ala-ala dah nak sempurna la tu, tapi takde manusia yang sempurna kan? sebenarnya aku jeles je lebih. kih kih kih. after that, aku tengok kasut pulak, mana tahu aku terlampau teruja sampai markah boleh naik jadi 10 pulak kan> haha, who knows.err, and tadaa, his shoes membuatkan aku tercengang.

selipar jepun? selipar jepun??!!!! dan dari markah 9, aku turunkan jadi 3 je. haha.

not him only la, ramai je yang pakai selipar jepun. heeellllo, baju, seluar dah branded gila ala-ala 7 keturunan aku hidup pun, takkan mampu pakai semua benda alah pakaian tu, but, their shoes, memang buat aku terkedu. hailo~selipar jepun? selipar jepun mahal kot. entah~ aku tak tahu. aku pun tak la bodoh sangat nak tanya cam ni

" ni selipar jepun jenama apa ye?"

kang tak pasal-pasal aku yang dapat pelempang percuma sedas. seriously kerja as a katering memang penat tahap gaban, but admit it! it's job and takde job yang senang right? tapi yang paling kritikal sakit adalah hati dan kornea  aku. kornea aku boleh rosak lama-lama kalau aku kerja as a katering ni. and heart too. pasal heart tu~tak payah cerita la. buat malu aku je jadi orang islam.

pasal kornea rosak~believe or not, and another hu ha, boleh pulak ada je scene jual minyak tak laku depan aku. aku? boleh tak sekali ni je jadi manusia. aku dah la tengah penat~ada pulak yang buat scene bodoh dengan mintak no fon seorang budak pempuan tu. sampai sekarang aku ingat no fon budak perempuan tu.

0172332***

g.i.l.a !! sesuka hati je aku jual no orang, haha. whatever. and apa yang aku tahu after this~katering dekat damansara and cheras. dekat cheras dengan azlan & the typewriter.


pheewwwitt..ok, whatever~

p/s ~ sakit otak. gila. memang gila. gaji~60 inggit. aku inagtkan 100 hinggit. haha. kave down. may allah bless us.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...