Jumaat, 5 November 2010

~ page 66 of my evil girl name's Lily.



p/smy evil girl name's lily ~ first chapter ~ april 2010 . jangan lupa komen

Lily_dya – sok ad g ne2?

Um_taqriz – x d . np? Nk date ke? Haha.

Lily_dya – g.i.l.a haha. Masuk dlm longkang la.. over my dead body.... k la ...nk out..sok nk jejalan ngan Tina goin smewhere. Daa..salam..

Um_taqriz – daa..wsalam..



Tina dan Lily menapak masuk ke dalam Stadium tertutup Shah Alam. Udara dingin mula menyapa badan setelah mereka masuk ke dalam.

“ dekat sini ada apa Tina?”

“gymnastic artistic world championship.” Jawab Tina pendek.

Huh?

“ really super duppo? That’s awesome.” Kata Lily. Tina pandang ke arah Lily.

“ kau minat gimnastik artistik ke? Aku tak tahu pulak. Aku ajak kau ni sebab suruh teman aku je. Aku nak tengok Jana Beiger. Dia kawan aku.”

“ tipu!” kata Lily pantas. Mereka berdua menuju ke tempat duduk. “ budak US tu kawan kau? Biar betik! Bila kau kawan dengan dia?”

“ masa pertukaran pelajar. Remember? Aku kan ada pergi US untuk pertukaran pelajar. Aku dengan dia kat sana like a close friend la.” Tina dah tersenyum.

“ bukan nak bagi tahu aku.”

Orang ramai mula memenuhi ruang di Stadium Tertutup Shah Alam. Tina mengeluarkan atur cara majlis. Kejap lagi ada pertandingan Uneven Bars. Jana ada masuk.” Bagi tahu Tina kepada Lily.

Peserta-peserta untuk acara uneven bars mula bergerak masuk ke dalam gelanggang pertandingan. Fisrt contestent adalah Anastia Liukin dari US juga. Peserta kedua ialah Jana Beiger. ( klik video di atas)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...