Ahad, 2 Mei 2010

~ page 20

“ Lagi best. Apesal tak ajak aku? Aku belum beli dress lagi.” Lily memandang tidak percaya ke arah Tina.
“ Are you sure? Esok dah fashion week.” Kata Lily terkejut.
“ Of course i’m sure.”
“ Balik nanti singgah Mid kejap. Aku pun nak beli kasut jugak nanti.”
“ Ok dokie. No probs. Elizabeth Taylor?”
“ i guess so. Lilo, kau nak ikut tak?” Ajak Lily.
“ Malas. Bukannya aku tak kenal kau dengan Tina. Shopaholic. Membazir. Nak beli lain, nanti pergi beli lain. So sengal.”
“ Whatever.” Balas Lily. Lilo hanya menggeleng. Tina dah tersengih.
“ So Lil, apa perasaan bila pagi-pagi dah kena serang dengan orang gila?” Tanya Lilo. Lily memandang sinis ke arah Lilo.
“ You talk to much Lilo. You better watch your girl before dia pun serang aku. Weird plus creepy. I wonder, kacak sangat ke Ariq tu.” Lily meneguk lagi air milo.
“ Of course la. Lily, kau tahu tak mata dia yang menggoda.” Tina dah berangan. “ So charming you know.” Putus Tina. Lily hanya mengangkat bahu.
“ aku tengok dia tu biasa je. Nothing impress me. Just ordinary people with ordinary attitude.”
“ Of course la. What do you expect? Ariq Ulwan ada enam jari yang sangat berkuasa. Of course la dia just ordinary people with ordinary attitude.” Lilo dah nak tergelak mendengar kata-kata Tina.
“ Oh look. “ tunjuk Tina. Lily dan Lilo pantas memandang ke arah yang di tunjukkan oleh Tina. “ Myra tengah gaduh dengan someone. Uu, dia tengah gaduh dengan siapa tu?” Ketiga-tiganya menjenguk ingin tahu.
“ I think Sara.” Kata Lilo perlahan. “ Kenapa agaknya ye.” Kata Lilo lagi.
“ No wonder.” Balas Tina pendek. Dia memandang Lily. Lily hanya mengangkat bahu.
“ Uu.” Kelihatan Sara menolak bahu Myra.
“ Creepy.” Jawab Tina pendek.
“ Seems like makin dahsyat.” Kata Lilo. Dia memandang ke arah Tina dan Lily tetapi kedua-duanya sudah menghilang.
“ Where are they?”

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...