Sabtu, 1 Mei 2010

~ page 16

“ Oh hai Myra.” Sapa Lily ceria. Myra tunjuk muka masam.
“ Lily, kau dengar sini. Boleh tak kau tinggalkan pakwe aku. Kau ni memang menyibuk je kan. Yang kau nak tergedik-gedik dengan dia tu kenapa? Dah takde lelaki lain ke kau nak kacau!” Serang Myra. Lily tunjuk muka kelam. Dia memandang Tina. Seperti dirinya , Tina juga menunjukkan muka yang kelam.
“ Aku totally tak faham, Myra.” Balas Lily.
“ Lembab.” Kutuk Myra. Lily angkat kening. “ Aku cakap pasal Ariq. Ariq pakwe aku! Kau ni memang tak tahu malu kan.” Kutuk Myra lagi. Kening Lily makin tinggi terangkat. Minah ni apesal. Mula-mula Sara. Lepas tu Myra. Ni yang aku angin ni.
“ Woi iblis! “ tengking Myra.
“ Kau nak sangat Ariq tu ambil la. Ada aku kisah?” jawab Lily dingin. Kemudian handphone masing-masing berbunyi.
Poor
Bad for Lily Nadia. Everyone start assult her. What a really poor scenery. Bad for you Lily Nadia. And for ariq Ulwan. Don’t feel sad when your lover is attacking with many people at this time. I think, she will comfortable with it,, mm i guess in a few minutes more.
15 january 2010.
XoXo, Truly Gossip.

“ Oh. About gossip semalam.” Mata dingin Lily dah pandang mencerun ke arah Myra. Kedengaran dari arah Dataran info suara Exco PA sistem menyuruh pelajar-pelajar supaya beratur dengan kadar segera.
“ Watch out.” Ugut Myra sebelum dia berlalu dari situ. Lily mengecilkan matanya memerhati Myra dari belakang.
“ Diorang lupa siapa kita.” Kata Lily kepada Tina.
“ Seems like Congeniality nak wake up semula.” Tina tersenyum. “ Tak sabar. Yeppy.” Tina dah teruja habisan.
“ Easy Tina. Diorang akan dapat tengok semula Congeniality.”
“ Jom. Dataran Info.” Ajak Tina.
Lily pantas bangun lalu berjalan beriringan dengan Tina menuju ke Dataran Info.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...